Inspiration

2kommentarer

"Inspiration (av latin inspiro, inblåsa, väcka liv i), tillstånd av mental verksamhet. I talspråk har ordet kommit att betyda kreativitet (särskilt sådan som direkt är påverkad av någonting),..."

I brist på inspiration googlade jag inspiration. Ofta man googlar inspiration...det kanske var i hopp om att se något som var oerhört inspirerande. Men ack där sket jag en rö'lök.
Idag kommer kungen med familj till Örebro. Jag ska nog dissa kungen och ta en mysig dag hemma i stället, kanske plugga lite körkorts teori. Synd dock att jag måste göra knugen själv besviken, förstår att han väldigt gärna hade velat träffa mig. Klassträffen igår var supermysig iaf! Det får vi göra om. Här kommer tre bilder... jag kallar dom " Inspiration i Desperation" Volá! Haha
/Maya<3

2 kommentarer

Mams

24 Aug 2010 06:37

Coolt! :-D

Kommentera

Publiceras ej