Holy smoke

3kommentarer

Allt är bra när det inte är dåligt. Jag skyller på pms besvär. Det borde tamefan räknas som en sjukdom, Tänk att reklam för värktabletter kan vara så sorgliga. Annars är allt bra, jag är glad. Japp, glad!

Är tyvärr lite trött på skolan men det går nog över snart, det brukar det göra. Förra veckan kastrerade vi en katt på djursjukvården. Stackars lilla Missan. Jag och Angelica kom på att det kanske inte är något man ska springa om kring och berätta om för alla eftersom att man då kan uppfattas som en perverst sinnessjuk person som tycker sånt där är intressant (o vi pratar tyvärr utifrån erfarenhet..) men eftersom att ingen läser det här så skrev jag om det ändå. Pilutta er.

En sak jag blir irriterad på är alla dessa små påsar som dom kallar ”Nötmix”. Varför i hela världen lägger dom då i russin i dom? Russin är ingen nöt! Russin torkade jäkla vindruvor som enligt mig borde förbjudas.

Förstår om ni typ måste använda skiftnyckel för att kunna läsa det här inlägget men behövde bara skriva av mig lite.

Puss<3

3 kommentarer

angelica:)

17 Sep 2009 18:47

haha jau maya.. tycker det är konstigt att inte folk tycker det är skit spännande och roligt att höra detaljer om en katt som kastreras och en livmoder liggandes på en skolbänk osv.. det är ju as rooooligt! men folk har väl ingen humor numera..

Puss på dig

Sara

18 Sep 2009 18:53

haha xD men katten mår bra right? ^^

Ja russin borde inte finnas i nötblandningar xD ahah <3

Maya

26 Sep 2009 13:06

katten mår bra

folk har ingen humor

o russin borde förbjudas.

puss<3

Kommentera

Publiceras ej