1000 things

0kommentarer

Jahopp, det här är nog ett utav de sista inläggen ifrån mig som ett litet barn. På måndag fyller jag 18 och då blir det andra bullar. Då är jag helt plötsligt vuxen och måste ta ansvar och sånt där annat jobbigt, nu har jag inte längre någonting att skylla på..hm, det kommer bli jobbigt. Det kommer antagligen även bli en stor förändring här i bloggen. Jag kommer här framöver bara att skriva om tråkiga vuxna saker så som börsen, de dyra bensin priserna, staten som stjäl våra pengar, hur man virkar spetsdukar samtidigt som jag dricker en kopp kaffe och äter ett Mariekex. Åh så spännande.

Nej barnslig kommer jag nog alltid att vara, på ett eller annat sätt så ni behöver inte oroa er. Jag insåg precis, samtidigt som jag sitter här ovanpå en hög kläder med dammråttor upp till öronen, att jag kanske borde ta och städa lite innan helgen då den feta släkten kommer. Eller ja.. städa för mig = Flytta alla grejer från ett ställe till ett annat.

Ja som sagt, födelsedag, så vare. Nej. Kom inte på något mer att skriva om det mer än att det ska bli shhjuukt kul. (Uttalas på ett lite snobbigt stockholmiskt vis) (och ja, stockholmiskt är ett ord) (och ja, jag gillar parenteser.) Kom även på den perfekta presenten, en sån där fjärkontroll som man kan styra tiden med. Har ni sett filmen klick? En sån vill jag ha!

Hejdå.
(oj vilket tvärt slut, bäst jag slänger in en parentes till så ser det lite mer ”fylligt” ut.)
pusshej

Kommentera

Publiceras ej