sooner or later

3kommentarer

God afton kära läsare (om det nu finns några)

Då var vi ännu en dag närmare sommarlovet men sommaren känns fortfarande otroligt långt borta. Det har regnat så gott som hela dagen och jag är ganska trött på det nu. I och för sig så är det ändå ganska bra att det regnar för jag har läskigt mycket att plugga och behöver inte en varm och solig sommardag som försöker locka ut mig i värmen. Nej mina vita ben får bestå vita i två veckor till men sen jävlar. Nej nu måste jag återgå till pluggandet, jag har trots allt fjorton arbeten, prov och uppgifter som ska vara klara på två veckor.


Pusshej

3 kommentarer

Anonym

20 May 2009 16:14

JApp 14 uppgifter på 14 dagar. perfekt ju?! stackars stackars maya...:( sj har jag det heeelt underbart på praktik;) synd att du inte kan hänga med på lördag:( kolla nya designen på min blogg:D

puss

Mams

21 May 2009 09:58

Du är duktig du! Puss ;-)

Sara

28 May 2009 10:56

jag vill ha sommarlooooov nu! :O haha <3333

Kommentera

Publiceras ej