A crazy little thing called love

1kommentarer

Tjollahopp!

Nu var det längesen jag skrev igen men den här gången har jag faktiskt en riktigt bra anledning: Jag har varit i England på utlandspraktik i tre veckor!


Det var en helt underbar resa och en otrolig upplevelse. Det var jag, Linn, Josse, John och Malo som åkte och vi var som sagt borta i tre veckor. Vi åkte dit med två lärare; Agneta och Karin som var där med oss den första veckan. Vi praktiserade och bodde på Askham Bryan collage i York och eftersom att vi alla går på olika inriktningar så var vi utspridda på olika praktikplatser under dagarna. Jag var nere i skolans djurhus. Det var intressant och dom hade väldigt mycket annorlunda djur som tex en tvättbjörn, surikater, dvärgsilkesapor, wallabys mm. Dock kändes det lite oplanerat och det fanns inte alltid så mycket arbetsuppgifter till mig men det var som sagt roligt ändå. På kvällarna lärde vi känna elever ifrån skolan som vi umgicks väldigt mycket med. Det var ett gäng med sjukt härliga människor.


Vi han även med en hel del utflykter till York, Leeds och London som var otroligt intressant. Ja, det enda jag kan säga är att det här är en utav de roligaste och mest fascinerande saker jag gjort och jag skulle jättegärna vilja åka tillbaka!


Ni får se några bilder här men resten lägger jag nog ut på Facebook och bilddagboken så kolla där om ni vill..





peace out ;D

1 kommentarer

Sara

16 May 2009 15:26

Du verkar ha riktigt kul! och jag vill höra mer mer mer :)

Kommentera

Publiceras ej