satisfaction

0kommentarer

Nu var det väldans längesen jag skrev igen.. Sitter här framför tvn med min supersöta röda lilla älskipälski dator, "my precious". Vi kollar på wipeout, ganska roligt faktiskt, skadeglädje är ju trots allt den enda sanna glädjen så programiden är ju toppen. De går ju i princip ut på att folk ska så gott som slå ihjäl sig, superroligt!  I helgen drog jag och mina favorit örebroare till finspång och träffade trevligt folk, en lyckad och jätterolig helg. Tack för de. Med planer på att göra tidernas värsta sommarplåga och med en hel hög nya danssteg på lager så som "steka pankakor", "torka kastrullen" och "rör i grytan" är vi taggade inför kommande äventyr! Så det är bäst att ni ser upp!

Nu orkar jag tyvärr inte skriva nå mer, kanske återkommer om nån dag, om ni har tur. Haha.

Puss och kram och nyp i stjärten

O föressten, nu är jag inte längre bara Maya, nu är jag faktiskt Maya - känd från tv! Sug på den ni.
Haha
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=33831&a=1477032&lid=is_search527895&lpos=0&queryArt527895=milj%F6fullm%E4ktige&sortOrder527895=3&doneSearch=true&sd=47225&from=siteSearch&pageArt527895

Kommentera

Publiceras ej