Skin

1kommentarer

Fortfarande inget sommarväder! Har försökt med diverse soldanser utan resultat, vet inte vad jag ska ta till nu. Jag tror att det dåliga resultatet beror på att jag ensam inte kan styra hela vädret, så se detta som ett uppmuntrande till att själva ta tag i detta problem och dansa en lite soldans varje morgon. Förr eller senare ska nog vädergudarna lyssna på oss vanliga dödliga.


Jag hade planerat att vara duktig och göra klart lite rester (nej inte matrester utan skolarbeten som inte är klara) idag men fick lite små panik eftersom att det såg ut att vara stampat jordgolv i mitt rum. Skrev några meningar på arbetet men sen blev det storstädning istället. Det var otroligt energikrävande och nu är jag helt slut. Får ta tag i resterna någon annan dag.

PUSSOCHKRAMOCHNYPISTJÄRTEN


Måste bara lägga till en liten sak, Jag hatar fästingar!
Dom är små, fula, äckliga och är antagligen inte till någon nytta alls. igår kom Snuffis (min katt)  in med en STOR fästing vid örat. en sån där riktigt mysig en med bamsekropp. Självklart fick jag lov att ta bort den eftersom att min mamma inte heller uppskattar fästingarnas existens på denna planet.
Fästingen var så stor så jag vet ärligt talat inte om jag tog bort fästingen ifrån katten eller katten ifrån fästingen. Seriöst, dom borde förbjudas!



Glöm inte bort att dansa lite nu.

1 kommentarer

Sara

14 Jun 2009 00:43

haha vi måste hitta på en egen soldans som funkar :D

Jag hatar också fästingar, de är så äckliga!!!! nästan så att man spyr :( hehe <33

Kommentera

Publiceras ej