Oh happy day

1kommentarer

Återkommer faktiskt redan nu.

Det börjar bli sent men jag är inte ett dugg trött. Insåg plötsligt att jag låter otroligt bitter i 90% av alla mina inlägg, vilket inte kan vara så kul att läsa. Det är precis så som en random gubbe sa till mig på resecentrum här om dagen; det är ett nationellt drag för oss svenskar att vilja klaga av sig då och då. Bara vi får gnälla lite och så fort vi vet att någon annan har det lite sämre så mår vi bra.

Stämmer till stor del ganska bra. Därför vill jag nu pressentera den nya glada bloggen. Mer glada inlägg till folket! ;D haha


"Hellre gå på is och ha det glatt än att gå i lera och sörja"
som mamma skulle sagt. haha

Det var allt för idag. God natt <3

1 kommentarer

Mams

10 Jun 2009 06:27

Klok mamma! Puss;-)

Kommentera

Publiceras ej