Still counting

2kommentarer

Tjollahopp!

Har inte skrivit på länge och det beror delvis på att vädergudarna lyssnade på våra böner och gav oss sol och värme, Underbart! Det varade dock bara någon vecka för nu börjar den "svenska sommaren" igen och regnet det bara öser ner. Fördel med regn är att det luktar så gott och jag kan inte låta bli att älska det där mysiga ljudet som blir när regndropparna träffar fönstret. Det finns faktiskt fler anledningar till att jag inte skrivit och det är för att jag har varit ute och flängt lite hit och dit. Har hälsat på kompisar och kusiner samt varit på kryssning till St. Petersburg och Tallin med mamma och Lennart. Aja, det blir inte så mycket mer för idag men tänkte slänga in lite bilder från kryssningen iaf. Ha de gött.
Åh, måste bara berätta lite snabbt om den första bilden. Det var en obligatorisk säkerhetsövning på kryssningen som innebar att alla skulle sätta på sig flytvästar och gå till närmaste livbåt. Haha. snacka om förnedring, Kände mig som Svamp bob.








Dagens ord:

Intellektuell

Förklaring: Det min humor inte är!?

Hm...


Puss, kram & nyp

2 kommentarer

Mams

09 Jul 2009 14:14

Hmm... de flesta bilderna var ju fina men....det finns alltid ett men, din mamma ser väldigt stor ut på vissa bilder! INTE BRA! Puss ändå! /Mams

Sara

11 Jul 2009 17:32

men du verkar ha haft kul :D hihi <33

Kommentera

Publiceras ej