Won´t get fooled again

0kommentarer

Hej jag heter Maya och jag har en blogg som jag aldrig skriver i. Värdelöst!

Jag har ändå inte haft någon lust att skriva på länge, fantasin är som bortblåst och försvunnen, som när simba återvänder i lejonkungen. Och när huvudet är tillfälligt ur funktion känns det inte som någon ide att skriva något. De blir ändå bara en hög tråkig och oviktig fakta som typ: så här har min dag varit.. Och vem fan vill veta hur min dag har varit? Oj, Maya försov sig lite och fick springa till bussen. Spännande! Nej, skulle inte tro det. Man kanske skulle börja lägga ut en "dagens outfit", det verkar ju tydligen locka läsare i alla fall, tyvärr är det dock inget som lockar mig särskilt mkt men blir väl till att prova och se om det blir tittarstorm på min löjligt inaktiva blogg.


Dom visade filmen Hair spray på tv här om dagen, en halvdåligt skämt musikal med John Travlota som transvestit.  Men tänk vad härligt det skulle vara om livet verkligen var en musikal. Det är ju det enda jag väntar på när jag sitter på resecentrum och väntar på bussen, att alla plötsligt ska bryta ut i synkroniserad sång och dans. Så gör man ett litet dansnummer och vipps har tiden gått och bussen kommer, skulle inte allt vara mycket roligare så?! Det tror jag.


Blir nog inge mer för idag för nu ska jag gå och spara ut håret.


So long ;)

Kommentera

Publiceras ej