Hey stoopid

1kommentarer

Hej och välkommen till Maya tipsar!

Tips nr 1:
Använd inte kajal istället för ögonbrynspenna! Resultatet blir att man får kolsvarta ögonbryn och ser ut som en arg italienare (undantag finns självklart om detta är looken man strävar efter). Har verkligen inget emot Italienare, tvärtemot så är dom jag har träffat (låter som om jag inte gör ngt annat om dagarna än att träffar italienare) varit både supertrevliga och snygga.


Tips nr 2:

Om du känner att styrketräning med tunga vikter är för ansträngande för dig kan du alltid använda luft hantlar. En revolutionerande utveckling av den förra produkten luftgitarren som genast blev otroligt populär. Som sagt en otroligt bra produkt som ger dig maximal träning på nolltid. Fan, tror verkligen att tv-shop är något för mig, lovar att jag skulle få massor av "lufthantlar" sålda på nolltid!

(Och ja, detta är en liten pik till min mamma. Puss J)


och det var allt för Maya tipsar för idag, vi återkommer med nya toppen tips i nästa program. Glöm inte att titta, samma tid, samma kanal.


Den här veckan har varit riktigt skön. Vi har fått slutat tidigt eller jobbat hemma nästan varje dag. Det enda jobbiga skulle väl vara det nationella matteprovet som vi ska ha på fredag och kemin i tisdags såklart. På kemin just nu håller vi på att pratar om organisk kemi, om jag säger kolatomer så vet ni vad heeeeela det jättelånga kapitlet handlar om. I alla fall så gick vi igenom lite olika ämnen och bland annat alkoholer. Sen skulle hon gå igenom lite nya saker. Så hon började prata om ämnen som metanal och etanal.

VEM FAN namngav dom ämnena egentligen och vad tänkte han/hon/det på??

"Vad ska vi kalla den här gruppen med ämnen?"

"ja, vi sätter ordet anal i slutet av varje namn, det blir toppen så får alla omogna skolelever något att skratta åt på de tråkiga kemilektionerna!"

Ja, jag tyckte i alla fall att det här var väldigt roligt, och jag vet att de flesta 13 åringar har mognat mer mentalt än mig...eller ja, inte bara mentalt utan även fysiskt kanske... äh.


Slut för idag, tack för idag.

1 kommentarer

Mams

22 Jan 2009 06:54

Man ska inte underskatta VIKTEN av lufthantlar!!

;-)

Kommentera

Publiceras ej