Waiting on the world to change

1kommentarer

Hej, hej, hallå

Jag ber om ursäkt för gårdagens mycket konstiga inlägg. Fick en tillfällig psykos eller något liknande!
Dagen har i alla fall varit bra. Vi har sjukt mycket i skolan som är jättestressigt men de känns ganska bra ändå.

Idag efter skolan åkte jag upp på stan en snabbis och köpte en liten kalender,
det första steget för att få lite struktur i mitt liv.
Vet ni hur svårt det är att välja ut en bra kalender eller? Riktigt svårt, o herrejävlar vad många olika sorter de finns. Sen ska man hitta någon man gillar med, det ska vara rätt storlek, färg, stor plats att skriva på och så vidare..
Sen är mitt stjärntecken våg vilket inte är till min fördel när det gäller att fatta beslut. Jag är så otrooooligt velig och kan aldrig bestämma mig, det går bara inte. Små beslut är jobbigast, päron eller äpple juice? jobbigt läge.

Efter att ha stått och kollat på kalendrarna i säkert en halvtimme beslutade jag mig för en liten, enkel, rosa sak. Nu är nästa problem bara att komma ihåg att skriva i den. Aja, det är väl ett annat blogg inlägg antar jag!? ;D

Puss och kram och nyp i stjärten

1 kommentarer

Angelica:)

12 Feb 2009 11:13

vet hur det är gumman...;) jag kan aldrig heller bestämma mig. skitjobbigt är det!

Kommentera

Publiceras ej