god morgon, god morgon?

1kommentarer

"Tja tja"
Klockan är 02.26. Vad fan gör du vaken nu kanske du tänker? och om jag ska vara ärlig så tänker jag exakt samma sak själv. Men jag kan tyvärr inte sova, är superpigg. Vad det beror på vet jag inte men antagligen flyter jag fortfarande omkring på en våg av sockerkicken jag fick av allt godis som inhandlades till bion för några timmar sen. Jag och Katta gick och såg La Gigolo, vilket jag nog skulle kunna kalla en skitfilm. Aston Kutcher var dock ganska snygg men inte tillräckligt för att lyfta filmen till ett högre betyg än en svag 3:a.

Just nu ligger jag i min säng med två högljudt snarkande katter bredvid mig. Men det är väl bra att nån av oss kan sova antar jag. På tisdag börjar jag mitt 12:e skolår och jag är inte alls överlycklig. Visst, det ska bli kul att få träffa alla och bli skönt att få lite runtin i vardagen igen men allt de andra skulle jag mer än gärna slippa. Men jag antar att det är den här känslan man brukar ha när sommarlovet börjar ta slut. Mitt livs sista sommarlov är snart slut men jag börjar även mitt livs sista gymnasieår. Sen blir det studenten (woohoo) och så får vi väl ser vad som händer efter det.

Det är förresten ganska skönt att sova i sin egen säng igen, efter allt jobbande och så. Jag vet att jag inte skrivit så mycket om mitt sommarjobb men jag ska göra det, jag lovar. Ska göra ett litet "Trängbo Camping repotage" och berätta om hur det har varit och slänga in lite bilder och så.. men det kommer senare. :)

Nej, jag ska väl återgå till att försöka sova^^ Lite knep kan behövas, typ spikmatta och bok!? kan nog fungera. Ska bara slänga in den här bilden också, kände igen mig så otroligt och skrattade lite för mig själv när jag såg den.



God natt och sov gott (förhoppningsvis)

1 kommentarer

Sara

17 Aug 2009 12:48

längtar till studenten! WIIIII! jag kan väl göra om din sen någon gång när jag orkar xD det är så tråkigt^^, saknar dig <3

Kommentera

Publiceras ej