Hungry for heaven.

3kommentarer

Detta har varit en sådan otroligt lat dag. Höjdpunkten var väl när en fjäril flög förbi mitt fönster, ja då kanske ni förstår hur otroligt spännande resten av dagen har varit. Har i alla fall pluggat lite engelska. Jag har dock inte riktigt kommit in i att skolan har startat igen utan min hjärna är fortfarande kvar i någon slags sommarlovs dvala. Det verkar ta en väldans tid att få den att vakna till liv igen. Bloggen har fått en ny design i alla fall så nu kanske jag kan börja vara lite aktiv igen. Inte för att det är någon som läser men ändå^^ Har tyvärr en välldans beslutsångest när det gäller färger och sånt så kom gärna med förslag om ni har några.


Och nu till det jag vet att ni har väntat på, jag har hakat på alla kända bloggare och börjar med en "Dagens outfit"! Vem vet, det kanske kan locka hit lite läsare.

Tomteluva ifrån Rusta -14 kr, egen designade byxor, blå topp och en supertrendig skinnjacka. och som grädde på moset, sandaler. Den bästa sommartrenden!


"tjatja"

3 kommentarer

Cartman

23 Aug 2009 23:43

kan vara dagens bästa outfit tomteluvan gjorde det kokta fläsket stekt, VERKLIGEN!

Mams

24 Aug 2009 06:35

Kan jag få låna dom brallorna?

Puss :-D

Sara

24 Aug 2009 15:43

fina ändringarna i bloggen blev :) vilken fin outfit, fortsätt så :D

Kommentera

Publiceras ej