time of your life

0kommentarer

Det går 525600 minuter på ett år...
undra hur många minuter om året man väntar...?
Alltså bara väntar..på tex bussar, tåg, tv prgram mm.


Jag har nyss slösat bort de senaste 30 minuterna på att inte göra någonting.. När jag vet att jag skulle kunna spendera dem på ett mycket bättre sätt eftersom att jag har saker som måste göras. Men nej då..det gör jag inte och det känns ju ganska ja..idiotistk! Tiden går aldeles för fort ibland. Skulle det inte vara skönt att bara stanna tiden ibland, och bara andas lite. Det tycker iaf jag.  

Om man åker bil i ett land som har högertrafik och sen åker över gränsen till ett annat land som har vänstertrafik, hur går de till? borde de inte bli värsta krocken? x)

Onödigt tänkande jag vet, men ändå. Haha. Har ni aldrig funderat på sådär riktigt konsitga saker som man aldrig kommer kunna få nått bra svar på? Jag har massvis av sånna funderingar i mitt huvud. Men ingen som kan svara på dem, jätte jobbigt. :O haha.

Igår var det tjejkväll, det blev kinamat och dirty dancing men först en fika på stan med Tesse. Tesse stackarn hade så ont i magen och hade haft de hela dagen så när vi var på väg hem han vi inte mer än att kliva av bussen innan hon nästan svimmade och la sig på backen i någon helt onaturlig ställning. Som tur var kom de två jättesnälla människor som hjälpte oss (ja inte mig då) hem igen. Tusen tack för snälla människor säger jag bara. Men varför finns det så få av sånna? Också en sak som jag kan ta fundera på ett tag. :)

Tesse fikar

Dagen blev ganka bra ändå :D

PUSSAR<3

Kommentera

Publiceras ej