Jag är fläckvis intelligent

3kommentarer

Hejsan svejsan!
Lördag, och jag ska bara ta det riktigt lugnt och höstmysa. Har laddat upp med chips, dipp och te. :P

Btw så känner jag mig som en liten, blåst fjortis som sitter och bloggar och skriver massa onödiga saker som ändå ingen är intresserad av. Onödigt och tråkigt. Och jag blir bara mer och mer puckad.. så känns det iaf. hur fan går det till igentligen?!
Tror dock (eller hoppas) att det bara är min hjärna som är tillfälligt ur funktion och kommer att återhämta sig så fort jag får vila upp den lite. ja, man får väl hoppas på det iaf.

Nu kom jag och tänka på en sak som en tjej sa till mig när vi var på en lite festival med ett supercoolt namn. Haha.
festivalen hette skogsröjet och låter kanske inte sådär super kul men det var det. Absolut en höjdare. :P
Aja...hon frågade iaf mig om jag var ett kinder ägg!? Och då började ju hjärnan gå på högvarv och jag kollade på henne med en undrande blick. Och då svarar hon; Ja..En som är brunett på utsidan och blond på insidan!?
Haha xD Ja, tack för den då tänkte jag och skrattade lite. Men seriöst, verkar jag vara så blåst? Det hoppas jag verkligen inte. Haha. Nu känner jag att jag verkligen gör väldigt bra reklam för mig själv när jag bara sitter och pratar om min (kanske inte så höga) hjärnkapacitet. Haha. Men men...ibland kanske jag pratar innan jag tänker och då kan det ju bli lite fel...det jobbiga är ju att jag hinner skriva ner allt innan jag har tänkt klart och det är då det blir så här..

Ska gå och mysa nu iallafall. Ha det bra och tänk kloka tankar^^
PUSS OCH KRAM OCH NYP I STJÄRTEN

3 kommentarer

Sara

12 Oct 2008 10:50

det är ju roligt att läsa :D <333333

Mams

12 Oct 2008 12:28

Det är inge fel på din hjärna gumman! Du brås ju på mig! Puss ;-)

Maya

12 Oct 2008 13:51

Haha ;) Tackar :D

Kommentera

Publiceras ej