Hipp hipp hurra

2kommentarer

Idag är det måndag och en helt vanlig, seg skoldag.
Igår var den ingen vanlig dag, nej det var nämligen min födelsedag, Hurra hurra.

Haha. I Fredags kom mina superhärliga töser ifrån Falun hem till mig.:D Vi hade det supermys och gick på bio. kollade på Partik 1,5 som var riktigt bra. klart över förväntan. Det ända som störde mig var att ett gäng tjejer och killar som satt längst bak i biosalongen skulle kommentera allt och skratta så fort de var någon kärleks scen i filmen. Riktigt irriterande måste jag säga. Och nu kom jag på mig själv med att låta sjukt tantig,  typ klaga på alla ungdomar...det var ju så mycket bättre förr..ju förr desto bättre. ^^ haha. Aja..filmen var bra och sen åkte vi hem till mig och hde det allmänt mysigt.

På lördagen kom Gustav och Robert och de blev mat och tårta, också väldigt mysigt. Det blev dock lite för sent och mörkt när dom skulle åka hem så dom  fick sova över men de var så trevligt så. Söndagen var då min födelsedag och folk sjöng för mig och jag fick massa fina paket. Tack för allt och allt trevligt sällskap. Det enda tråkiga med att fylla år är ju att folk ska ta så förbaskat mycket bilder på en när man är nyvaken men det får man väl stå ut med, det är ju trots allt bara en gång om året. 

 Idag blir det iaf stan med Angelica och Plinis, ska väl ta och äta något smarrigt var det tänkt. :D
Och nu är det Plinis sista Apu vecka o i helgen åker hon hem till falun igen. Det kommer bli sjukt tomt utan henne.

Vicis, Sara, Plinis O Millan.  Underbara tjejer<3

Puss och kram och nyp i stjärten

2 kommentarer

Mams

09 Oct 2008 14:04

Ja, det blir då väldigt tomt efter Plinis både hemma och på jobbet! Men i helgen var det då ALLT ANNAT än tomt hemma! PUST! Blab!/Mams

Sara

12 Oct 2008 11:13

Det var verkligen en bra helg, tack sötnos <3

Kommentera

Publiceras ej