Fredag

2kommentarer

Idag är det äntligen fredag, veckan har varit seg som en för gammal brylepudding eller något. Men nu äntligen fredag,  och som grädde på moset är vi lediga idag och har lov hela nästa vecka. :D

Snart ska jag äta lite frokost och sen följa med Plinis till tåget..hon åker hem idag efter att ha bott här i tre veckor. Det läskigaste är att vi inte har bråkat någonting, inte ens blivit irriterade på varandra. Men endel människor är ju sånna, som man bara kommer så jätte bra överens med på en gång. (och då är det självklart mig jag pratar om och inte Plinis) Haha^^  Det kommer iaf bli otroligt tomt i huset utan henne.

Sen drar jag med mig Fredrika till rasmus för lite kul :D Ska bli kul och få umgås med folket igen. 

Är nog lite för trött och hungrig för att skriva. Så hörs nån annan gång. 
Puss och kram

 

2 kommentarer

Mams

11 Oct 2008 12:07

Du borde nog plugga lite svenska under lovet för din stavning är ju ganska usel! Budding? Äta äta frokost? Men du är ju sötast och goast ändå, blab;-)

Maya

11 Oct 2008 15:36

Määh.. jag var ju trött o hungrig sa jag ju!!

Ingen kritik tack! xD

Kommentera

Publiceras ej