Bus eller godis? Inget tack.

0kommentarer

Idag blev jag livrädd för två barn. Ja, jag ska väl erkänna att jag är lite rädd för barn i vanliga fall med men det här var inga vanliga barn. Nej, de var såna där jobbiga som tigger godis av en. Ni vet med masker och grejer. BUS ELLER GODIS!? Är det verkligen idag man ska traska runt o tigga? Mycket märkligt.
Så här var de iaf, mamma smsar och säger att hon och Lennart är på väg hem, en liten stund senare plingar det på dörren och jag tror ju självklart att de är dom. Med full gallop springer jag ner för trappan och slänger upp dörren..Och där...(spännande musik) ...står de två dvärgar i scream masker! Jag blev helt ärligt jätte chockad o rädd så jag skriker till högt o ljudligt! Haha. Dom stackars barnen blev väl också jättechockade antar jag. Inte hade vi laddat upp med godis heller så jag får ge bort de få och torra lakritsbitarna som mamma hade kvar.. Stackars både mamma och barnen.. och mig med såklart! xD

Och medans man sitter här och kollar ut igenom fönstret börjar de snöa. :D Ja..ni vet sånadär stora och fina snöflingor. Får ju nästan jul känsla. :P

På lördag är det halloween fest hos Tesse och de ska bli kul.<3


Kommentera

Publiceras ej