I´m alive

2kommentarer

I´m still alive!
Lite tröttare, lite fulare och lite mer uttråkad än igår men jag lever! :D

Tyvärr blir mitt psyke dock bara värre och värre. Ju mer uttråkad jag blir desto konstigare blir jag. Nu pratar jag både med grisarna och mig själv. Kanske något jag behöver söka hjälp för!? Haha. Det går ju faktist ganska bra på dagarna när vi har saker att göra men så fort jag blir lite uttråkad så kommer rösterna fram och jag pratar på som bara den, men mig själv och med olika röster. Nej det kan inte vara hällsosamt.. haha.

Men så illa är det kanske inte ändå..
Nu orkar jag inte skriva något mer. Men nu ska vi kolla på gris och sen sova...eller oj, jag menar grease!! ;)

Tjollahoppsansa

2 kommentarer

Mams

05 Nov 2008 12:38

ÅÅ hoppas att du inte håller på att bli galen! Då blir jag tokig!! Saknar dig! Pussipuss!

Sara

19 Nov 2008 10:01

Maya är snygg snygg snygg :) <33

Kommentera

Publiceras ej