För här kommer pippilångstrump

2kommentarer

Goddagens folket

Jag har just kommit på hur skönt det är att ha vuxna katter, de är lunga, snälla, förståndiga och väldigt mysiga.
Men nu är det så att vi har fått tillökning i familjen, i fredags var vi och hämtade en liten kattunge och hon är så förbaskat söt! Mizo heter hon och är en liten svartvit busig tös. Hon är så underbar men extrem busig, Fast det antar jag att de flesta kattungar är och det är nog därför de kan vara ganska påfrestande ibland, precis som barn fast en lindrigare variant. haha. Nu sitter Mizo brevid mig och kommer när som helst att anfalla mina fingrar. Hjälp!
Nej men jag är superglad att hon är här, min lilla pälsko<3

I helgen var jag i Falun och träffade mina tjejer och resten av folket ;) hehe. Det var jättetrevligt, ni är underbara allihopa! Vi åkte runt lite och bara hade det almänt mysigt. Vi var på Max och åt, chili cheese är ju ganska så gudomligt gott! ;D Ja iaf.. när vi satt där och åt så satt det en kille vid några bord längre bort och stirrar konstant på oss. Vi tyckte de var lite små konstigt med tänkte inte så mycket mer på det, efter en stund reste han sig och gick. Men när han var vid dörren så vände han och började gå emot oss, han drog ut stolen brevid Millan, satte sig och frågade om hennes nummer. Haha. Millan sa iaf nej och vi fick oss ett gott skratt, men måste ändå ge han lite cred att han vågade komma fram och fråga. Haha. Tack för ännu en rolig helg<3

 
 

Puss och kram och nyp i stjärten ;)

2 kommentarer

Sara

24 Nov 2008 18:45

så underbart mysig och rolig helg <3

Plinis

25 Nov 2008 19:53

Du kunde inte valt en fulare bild eller?:P haha

hade Asa trevligt i helgen iaf! saknar dig och Mizo redan!<3

Kommentera

Publiceras ej