Pour some sugar on me

2kommentarer

Saker som för tillfället gör mig lycklig och alldeles varm i hela kroppen:

♥ Skrikande barn

♥ Trängas med folk

♥ Slaskigt väder


Känn ironin!


Något som på riktigt får mig på bra humör nu är julmusik. Jag får en sån hemmafru känsla, vill bara pyssla runt, julpynta och baka, samtidigt som jag dansar omkring i huset och sjunger högt och ljuvligt.

Tänk er mig i ett prickigt förkläde, bullar i ugnen (Nej, Jag är inte gravid utan andra bullar, såna som man äter) och sjunger stilla natt med min vackra stämma.

Oj oj, den tanken kommer ni att kunna leva länge på. ;)


Jag ska väl passa på att bikta mig lite när jag ändå håller på, (tar ett djupt andetag) so here it goes:

"Förlåt fader för jag har syndat, jag råkade öppna morgondagens lucka i min chokladkalender.

Det är inte något som jag är stolt över men de håller mig samtidigt inte vaken om nätterna. Kan du/ni (eller vem de nu är som bestämmer sånt) förlåta mig!?"


"Självklart min dotter kan vi det ty du har precis som alla andra också behov och idag lät du ditt socker sug ta överhanden. Detta är dock något du skall jobba med men du är förlåten för detta tillfälle!"


Ooh tack. Nu känns allt genast mycket bättre.

Vi Hörs i morgon (den hemska dagen då jag inte kommer få en chokladbit i min kalender)

PUSS OCH KRAM OCH NYP I STJÄRTEN

2 kommentarer

Anonym

08 Dec 2008 21:24

Haha men Maya då :O det var väl bra att gud förlät dig! <3

Angelica:)

08 Dec 2008 22:33

hahahahhahhahahahhahha:DD:D:D<3

Kommentera

Publiceras ej