Here we go again

2kommentarer

Ännu en helg är över och vi kommer bara närmare och närmare jul. Lördagen spenderades med Tesse och Angelica, jul shopping stod högst upp på listan ;)

Efter många (nej inte bara en utan fleeera) fika pauser hade vi faktiskt shoppat ganska bra, känns skönt att vara ute i god tid med julklapparna, har nog aldrig hänt förut. Haha.

En kväll hos Rasmus sen...  :) Mys :P
Tesse på jul shopping<3
Tesse på jul shopping ;)<3

Idag har Maya varit duktig med allt möjligt :D klapp på axeln! Och ja, det händer faktiskt ibland. Kanske inte ofta men jag har mina ljusa stunder. Haha.


Rise against - Re-education

Buggar runt i min hjärna för tillfället.


Puss hej!<3


post scriptum.

Jag gillar inte slaskigt väder!

Deinde scriptum

2 kommentarer

angeli

02 Dec 2008 22:30

Angelica:)

02 Dec 2008 22:32

ja visst hade vi mysigt;) synd bara att jag blev så trött:( men men kommer väl flera gånger hoppas jag???

Kommentera

Publiceras ej