All around me

2kommentarer

När världen kraschar är jag på topp.^^

Jag är uppe i min hög konjunktur just nu, har sånt flyt och det känns toppen. Peppar peppar.

Det är såna saker man ALDRIG ska säga högt för då går det snart åt skogen igen. Men jag sa det faktiskt inte utan skrev det, de måste vara andra regler för sånt. Hehe


Har ett ekonomi prov på torsdag så det är en av anledningarna till att jag pratar om högkonjunktur. Har pluggat idag och tror faktiskt att jag börjar förstå. Håller tummarna för att det går bra.


Och sen till något helt annat, skulle man inte ha en slogan!?

Det tycker jag skulle vara superbra, nästan ett måste för alla människor.

Insåg nyss att väldigt många livsmedels slogans skulle passa bra även på människor.

Tänk er typ yes diskmedel eller något, "nu ännu drygare"

Passar perfekt på mig ju:

"Maya, nu ännu drygare!"


eller senaps smaker..


"Maya, Svag och söt!"

Klingar ganska bra måste jag säga. ;) haha


"stark och grov"

Hm.. ja, kanske inte passar så bra på mig men maybe på någon annan. Haha.


Jag får väl ta och fundera vidare på det, och säg till om ni kommer på någon bra slogan till er!

Snart blir det desperat housewives så ska springa iväg i fixa lite saker först.


Puss Hej.

Föresten, slänger in en bild på en näs apa också, känner att det skulle pigga upp stämningen ytterliggare.



2 kommentarer

Angelica:)

10 Dec 2008 16:51

men maya.... lite ego å lägga upp en bild på sig själv där hörru:PP

Maya

11 Dec 2008 16:38

Höhö ;)

Kommentera

Publiceras ej